Jeg ønsker å bli kunde
Hvordan logger jeg meg
inn i nettbutikken?
Hvordan finner jeg
riktig produkt?
Hvordan returnerer jeg
varene som er bestilt?
Feil på faktura -
Fakturakopi
Hvordan legger jeg
inn en bestilling?
Her finner du svar på en rekke vanlige spørsmål om våre produkter, bestillingsprosessen, leveringstider, retur og reklamasjon, og bruk av nettbutikken.
Her viser vi deg hvordan du kan registrere deg som ny kunde, eller opprette en ny bruker hvis du allerede er registrert som kunde. All informasjon du oppgir behandles konfidensielt.
Ved registering som ny kunde kan du velge «Jeg ønsker å melde meg inn i Lyreco Rewards og motta elektronisk kommunikasjon fra Lyreco». Dersom du allerede er kunde, men ikke medlem av Lyreco Rewards, kan du enkelt melde deg inn ved å logge inn på din brukerkonto
Gå til «Min Konto» øverst i nettbutikken, deretter til «Innstillinger», og huk av for «Medlem av kundeklubb».
Ved registering som ny kunde kan du velge «Jeg ønsker å melde meg inn i Lyreco Rewards og motta elektronisk kommunikasjon fra Lyreco». Dersom du allerede er kunde, men ikke medlem av Lyreco Rewards, kan du enkelt melde deg inn ved å logge inn på din brukerkonto. Gå til «Min Konto» øverst i nettbutikken, deretter til «Innstillinger», og huk av for «Medlem av kundeklubb». Hva gjør jeg hvis jeg har glemt eller ønsker å endre passordet?
Tips! Lagre passordet i nettleseren din for automatisk utfylling ved neste innlogging.
Under «Min konto» og «Innstillinger» kan du endre en rekke innstillinger. Følg trinnene nedenfor for å administrere dine innstillinger:
Dette gir deg muligheten til å tilpasse kontoen din etter dine behov.
Under brukerinnstillinger kan du gjøre flere tilpasninger:
Husk å klikke på «Lagre» etter at du har gjort endringer!
Kom i kontakt med Kundesenteret ved å klikke på «Kontakt oss». Velg deretter ønsket emne fra rullegardinmenyen på kontaktskjemaet. Fyll ut kontaktskjemaet med dine spørsmål eller tilbakemeldinger og trykk «Send» for å sende inn din henvendelse.
Bruk vår chatfunksjon for å komme raskt og enkelt i kontakt med vårt Kundesenter. Trykk på chatboblen som vises på høyre side av skjermen, og du vil bli koblet til en av våre kundebehandlere for å få svar på dine spørsmål eller tilbakemeldinger.
I nettbutikken finnes det flere måter å søke etter en vare på:
Denne funksjonen hjelper deg med å finne produkter raskt og enkelt, uansett om du kjenner det eksakte varenummeret eller kun deler av produktnavnet.
Klikk på "Logg inn". Øverst i menyen til venstre vil du se «Dine kampanjer», og få tilgang til aktuelle kampanjer, tilbud og rabatter.
Hvis du ikke finner informasjon om kampanjer på profilsiden din, kan du også sjekke Lyreco sin hovedside.
Følg disse trinnene for å bruke handlekurven:
Dette gjør det enkelt å holde oversikt over varene dine før du fullfører bestillingen.
Hvis vi har registrert flere leveringsadresser på ditt kundenummer, vil disse vises i rullegardinmenyen under «Leveringsadresse» i steg to av handlekurven (Kundeopplysninger).
Har du tilgang til flere kundenumre på ditt brukernavn, vil du få opp en liste over disse når du logger inn.
For å få oversikt over dine bestillinger, har vi samlet hele bestillingshistorikken din på én side. Følg disse trinnene for å bruke ordreoversikten:
Du kan enkelt bestille en PDF-kopi av bestillingsbekreftelsen og/eller fakturaen direkte i nettbutikken. Følg disse trinnene for å få en PDF-kopi:
Du vil motta PDF-kopien av bestillingsbekreftelsen og/eller fakturaen i løpet av noen få minutter.
Vår nettbutikk tilbyr en statistikkfunksjon der du kan søke på datointervall eller artikkelnummer. Følg disse trinnene for å bruke statistikkfunksjonen:
Dette gir deg oversikt over dine bestillinger og analyse av dine kjøp.
Hvis du trenger en oversikt over eventuelle restordrer, kan du følge disse trinnene:
I vår nettbutikk kan du benytte deg av innkjøpslister slik at du enkelt kan finne tilbake til varer du kjøper regelmessig. Slik oppretter du en liste:
Det finnes flere måter å legge til varer på en innkjøpsliste:
Følg disse trinnene for å bruke innkjøpslisten ved bestilling:
Registrerte bedriftskunder blir fakturert automatisk ved bestilling. Gjestebrukere kan benytte kortbetaling eller Klarna som betalingsmetode.
Hvis du ønsker å se åpne fakturaer og/eller kreditnotaer, kan du følge disse trinnene:
Hvis du ønsker en PDF-kopi av en faktura eller kreditnota, viser vi deg hvordan du bestiller dette i en egen seksjon.
Du vil motta en e-postbekreftelse med sporingsinformasjon når din bestilling er sendt.
Har du noen spørsmål utover dette? Bruk gjerne vår chatfunksjon for å komme raskt og enkelt i kontakt med vårt Kundesenter. Trykk på chatboblen som vises på høyre side av skjermen, og du vil bli koblet til en av våre kundebehandlere for å få svar på dine spørsmål eller tilbakemeldinger. Du kan også kontakte vårt Kundesenter på e-post kundesenter@lyreco.com eller på telefon +47 02272 / +47 22 32 95 00 for ytterligere hjelp.
For bestillinger under 1000 kr tilkommer et fraktgebyr/miljøgebyr på 250 kr.
Vi oppfordrer våre kunder til å samle varer i større bestillinger da dette bidrar til å redusere miljøpåvirkningen og transportkostnadene, samtidig som det sikrer en mer effektiv og bærekraftig leveringsprosess.
Leveringstiden varierer avhengig av leveringssted og tilgjengelighet på produktene. Standard leveringstid er mellom 1-3 virkedager etter at bestillingen er behandlet.
Merk! Leveringstiden kan påvirkes av helger, offentlige helligdager og ytre faktorer. Du vil motta en e-post med sporingsinformasjon når din bestilling er sendt, slik at du kan følge med på leveringen.Hvis du av spesielle grunner ikke ønsker standard levering for din bestilling, kan du velge en ønsket leveringsdato.
Vårt Kundesenter vil deretter ta kontakt med deg, og sikre at du får riktig vare så raskt som mulig.
Dersom du ønsker å reklamere på en vare, ber vi deg følge disse trinnene:
Vårt Kundesenter vil deretter behandle reklamasjonen din og hjelpe deg så raskt som mulig.
Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og setter pris på dine tilbakemeldinger. Kontakt oss gjerne dersom du har spørsmål, eller forslag til forbedringer. Det vil hjelpe oss med å gi våre kunder en bedre opplevelse.